Vähään aikaan en ole ostanut mitään lapsi aiheisia juttuja, mutta kauppoja olen sentään tehnyt!
DSC03158.jpg
Vasemmalla meidän uusi perheenjäsen Disa. Almalla (oikealla) on muuten päällä se Platistocin "huppari", josta aikaisemmin oli täällä puhetta. Toinen issikka, Vordis, on meillä vaan lainassa.

Mun sisäinen hevoshulluni on päässyt valloilleen ja oon ihan fiiliksissä täällä. Toinen asia mikä on vähän sivuuttanut lastentarvike shoppailua on käsityötarvikkeiden shoppailu into.
Teen työkseni kaikenlaista askartelua ja erilaisia käsitöitä ja välillä olo on tietysti inspiroituneempi ja välillä vähän vähemmän inspiroitunut. Nyt eletään sitä inpiroitunutta kautta.

Olen lueskellut muutamia ihania blogeja, liittyen lähinnä korttiaskarteluun. Finnstamper
on hyvä ja paperia ja liimaa on toinen, mitä seuraan. Kortti askartelun lisäksi olen tehnyt huovutustöitä. Se on varsin hauskaa kuumana kesäpäivänä ja ihanaa vaihtelua tälle koneen ääressä istumiselle.

Jotta tulisi jotain tekstiä varsinaisesta aiheesta, niin kysympä oletteko tutustuneet uusiin asuntomessukohteisiin vielä? Vai onko niitä messu luetteloita vielä julkaistukkaan? Minä olen vain selaillut Gloriankotia, mutta muita messutaloja en vielä tiedä. Aikeena olisi kuitenkin käydä paikanpäällä katsomassa. Viime vuonna talot olivat liian erikoisia tai ainakaan moni ei sykähdyttänyt sisustuksellaan, lukuunottamatta tuota nanna desingin lastenhuonetta, joka oli mielestäni mainio.

Joitakin yksittäisiä ideoita jäi mieleen kuten valokuvasuurennoksen käyttö keittiön välitilassa. Arvatkaapa vaan kenellä muullakin on sellainen? Jep, meillä.