Onneksi en ole koskaan väittänyt, että mä olisin pitkäjännitteinen ihminen. Blogin pito ei yksin kertaisesti oikein toimi mun aktiivisuudellani, muistin sentään vielä salasanan.

Meidän elämään kuuluu vaikka mitä, nelonen on vahvasti tuloillaan, LA on maaliskuussa. Heinäkuussa tullut au pairimme lähtee tiistaina ja uuden etsintä on päällä. Siinä kai ne eniten pinnalla olevat asiat.

Syksyllä intouduin käsitöistä, olen tehnyt ensimmäiset lastenvaatteet ihan itse! Lisäksi tuli tehtyä aikamoinen kasa joulukortteja, huovutettua ja jopa neulottua. Olen ihan näppärä askartelemaan, mutta valitettavasti taidot ompelussa ja neulomisessa ei ole kovin kummoiset. Olen kuitenkin aika itsepäinen ja päättänyt opetella! Ei minulla kiire ole, pikku hiljaa. Ostelen välillä noita alan lehtiä, kuten vaikka suuren käsityö lehden tai ottobren, mutta toistaiseksi pyrin vasta ymmärtämään niitä ohjeita, en toteuttamaan.

Pitäisi varmaan aktivoitua tämän blogin kanssa, koska mieleni halajaisi osallistua kaikkiin ihaniin vaihtoihin ja haasteisiin, mitä muiden blogit on puolillaan. Mutta kuten todettu, impulsiivisuuteni asioiden suhteen pitäisi saada jotenkin aisoihin, voisi tulla vähän yhtenäisempi blogikin.