Olen nyt virallisesti Tilda addikti! Liityin blogin kirjoittajiin, koska olen jo pidempään haaveillut pääseväni mukaan vaihtoihin ja muihin nettiyhteisön hauskuuksiin. Mitään massiivisia töitä minulla ei vielä ole esittää, mutta addiktiota voitaneen myös mitata sillä kama määrällä mistä suunnittelee tekevänsä ihania Tilda juttuja, kunhan vain kerkeää!

Kävin eilen lääkäri reissun yhteydessä Kasperiinassa. Oli muuten erittäin mukavaa palvelua, voin suositella piipahtamaan, jos leppävaarassa päin tulee asioitua. Täydensin kokoelmiani kahdella Tilda kirjalla. Tildas hus ja Påske med tildas venner.
080250_120.jpg8202233917.jpg
Voitte kuvitella että päässä on tuhat ja yksi ideaa, mitkä haluaisi toteuttaa, nyt, heti! Ihan pelkillä kirjoilla en selvinnyt, vaan mukaan tarttui vaaleita nukenhiuksia, kangasta ja papereitakin.

Haastoin muuten itseni leimaamaan kaikki omistamani magnoliat ja värittämään ne. Samalla treenaan akvarelli tussien käyttöä, tähän asti olen värittänyt akvarelli puuväreillä. Kun olen saanut kaikki väritettyä meinaan julkaista ne täällä ja mahdollisesti jopa organisoida pienen vaihdon! Haluaisin kovasti esim lampaan, talon, aitaa ja hevosaiheen.