Sain Heinikalta kaksi aivan fantastista pakettia, joiden innoittamana olen aloittanut projektin nimeltä mummon muistikirja. Ja saanut tuhat ideaa, joita en ole vielä kerennyt toteuttaa. Tilasin ison kasan Basicgreyn papereita ja Bazzil kartonkeja. Ja olen aivan hurmiossa. Pelkkien kuvio papereiden käyttö ei luonnistu minulta, mutta olen aika huonosti onnistunut löytämään yhteensopivia kuviollisia ja yksivärisiä papereita. Nyt asia on ratkennut ainakin vähäksi aikaa! Tässä kuva eilisen ja tämänpäivän inspiraatio kaaoksesta:
1318680.jpg

ja alla uusin laitteeni:

1318687.jpg


Tilasin heinikasta myös Spellbinders Nestabilities stansseja. Minulla on käytössä BigShot ja olisin kaivannut vinkkejä näiden yhteen sovittamisesta. Eli leikattaessa stansseilla, mitä levyjä teillä on käytössä? Olen nyt kokeillut niin, että minulla on se "kirja" ( Multipurpose Platform) siellä välissä ja ne leikkaus levyt. Toimii, kyllä, mutta on mielestäni hieman liian tiukka, stansseista jää kohokuviot reunoihin. Eli vinkkejä miten saan leiakttua, ilman, että muu osuus stannista pureutuu paperiin?

Sain yhden kortinkin aikaiseksi, se on ystävälleni, jonka tupareihin olemme menossa huomenna.

1318679.jpg

Tekstit erottuu vähän huonosti, mutta muuten olin värimaailmaan ja asetteluun sangen tyytyväinen. Ystäväni pitää erityisesti sinisestä, se oli mielessä värejä valitessa. Onnea teksti on tehty rub oneilla, joita olen nyt harjoitellut käyttämään. Kukkaset ovat heinikasta, samoin kun paperit. Tässä kortissa näkyy tuo ongelma, mistä puhuin noiden stanssien kanssa.