Olen joidenkin blogeista lukenut askartelutapaamisista ja minusta olisi tosi mukavaa järjestää sellainen! Olen muutamalla korttikurssilla käynyt, mutta ne olivat Sinellin järjestämiä ja minusta siellä oli vähän sellainen tunnelma, ettei muiden kauppojen tuotteista sopinut edes puhua. Niinpä puolueeton askartelijoiden ei kaupallinen tapaaminen houkuttaisi minua enemmän kuin jonkun kaupan järjestämä maksullinen kurssi. Olisi hauskaa vaihdella ideoita, leimailla, vaihtaa kuulumisia ja tehdä kortteja.

Pienen vauvan kanssa minun on hankalaa lähteä minnekkään kauas askartelemaan, mutta meillä voin antaa hoitovastuuta miehelle, niin että saan itse keskittyä olennaiseen. hehe. Meillä on koiria, niillä ei tosin ole pääsyä alakerran työtiloihin, mutta jos on eritäin pahasti allerginen, niin oireita voi toki tulla.

Meillä olisi kotona ihan ok tilat noin 10 hengelle, ainut vaan että asun noin 30 kilometriä Helsingistä, julkisten kulkuveuvojen tavoittamattomissa. Tarkemmin sanottuna Kirkkonummella. Paikallisjunalla pääsee Jorvakseen asti, siitä voidaan miettiä vaikka kimppakyytejä, jos tarvetta ilmenee.

Tässä on kuvaa työtilasta, pöytää saa vielä jatkettua. Lisäksi löytyy vesipiste.

1270164.jpg

1270165.jpg

Mun blogi ei taida vielä kerätä tarpeeksi innokkaita, mutta käyn illemmalla vähän mainostamassa. Olisi hauskaa jos joku uskaltautuisi mukaan. Lupaan tarjota kahvia ja pullaa.

Päätetään ajankohta sitten kun muutama on ilmoittanut halukkuutensa tulla! Katsotaan yhdessä mikä päivä kaikille sopii.