Sain tänään leimasin vaihdon kuvat Myy ja vilijonkalta! Kiitos paljon, näistä on ilo alkaa kortteja  nykertämään. Hitsi kun on pakko ruokkia ipanat, käydä kaupassa ja muuta masentavaa. Päivittelen illemmallavielä hiukan kuvia ja kerron pitämästäni askartelu sessiosta.

Nyt täytyy hoitaa noita perheen äidin rutiineja.

vaihto1.jpg

Tässä kuva vaihdossa saamistani kuvista.

Tänään olin perhekerhossa kertomassa korttiaskartelusta. Olin ilahtunut, koska kovin moni tuntui kiinnostuneelta ja innostuneelta. Yksi kortti meni jopa kaupaksi, vaikken siis mitenkään ollut korttejani myymässä, vein vain esimerkiksi muutaman. Mulla oli aika paljon välineitä mukana, mutta aika on rajallista. Harmi! Mutta sain kutsun toiseenkin kerhoon kortti tuokiota pitämään, josta olen tosi otettu!

Olen netistä bongaillut kulmien pyöristäjää, eli Corner Rounderia. Mistä sellaisen saisi suomesta tilattua?